لمینت دندان در اسلامشهر

لمینت دندان در اسلامشهر
آنچه می خوانید...

پیدا کردن یک کلینیک دندان پزشکی معتبر و انتخاب یک متخصص لمینت دندان در اسلامشهر اغلب برای ساکنان این شهر کار بسیاری دشوار است؛ چراکه در حال حاضر تعداد زیادی مرکز دندانپزشکی، در حوزه زیبایی دندان در حال فعالیت هستند. زیبایی دندان ها با لمینت تنها زمانی میسر می شود که توسط یک متخصص خوب دندان و با بهترین متریال انجام شود. از این جهت بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی بهترین کلینیک تخصصی لمینت دندان در اسلامشهر و راه های انتخاب بهترین متخصص لمینت دندان در این شهر بپردازیم. اگر شماهم قصد انجام خدمات زیبایی دندان در اسلامشهر را دارید؛ این محتوا را تا انتها مطالعه کنید.

 

لمینت دندان چیست و چگونه انجام می شود؟

قبل از آشنایی با بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی برای لمینت دندان در اسلامشهر، بد نیست تا اطلاعاتی درباره چگونگی انجام لمینت دندان توسط دندانپزشک کسب کنید.

لمینت به عنوان یک تکنیک زیبایی موثر برای دندان ها شناخته می شود؛ که به دلیل تاثیر فوق العاده روی زیبایی لبخند فرد، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. با انجام این تکنیک تمام دندان هایی که ظاهر نامناسبی دارند، ترمیم می شوند و جلوه زیبایی پیدا می کنند. لمینت پوسته سفید رنگی است که در جنس های مختلف تولید می شود و روی سطح بیرونی دندان ها چسبانده می شود. تمام کسانی که از رنگ، طول، اندازه و فرم دندان های خود ناراضی هستند؛ می توانند با انجام این متد زیبایی، همه این مشکلات را رفع کنند.

 

مراحل انجام لمینت دندان

لمینت دندان در اسلامشهر طبق مراحل زیر انجام می شود:

  1. اولین مرحله برای لمینت دندان در اسلامشهر، مراجعه به مطب دندان پزشک و انجام معاینات و عکس برداری های لازم است. طی معاینات، دندان پزشک مطابق با وضعیت و شرایط دندان های مراجعه کننده، نوع لمینت و میزان آن را تعیین می کند. همچنین برای بررسی دقیق وضعیت دندان ها، عکس برداری با اشعه ایکس انجام می شود.
  2. بخش عمده ای از کارهای لمینت دندان در اسلامشهر، طی مرحله دوم انجام می شود. ترمیم دندان های آسیب دیده، صاف کردن لبه دندان های پر شده، تراش دادن سطح دندان، درمان بیماری های مرتبط با لثه، اندازه گیری دقیق دندان ها و…از کارهایی است که دندانپزشک برای انجام لمینت در مرحله دوم می کند.
  3. قالب گیری یا مدل سازی، در مرحله سوم چگونگی اجرای لمینت دندان انجام می شود. تفاوتی ایجاد نمی کند که قرار است کدام قسمت از دندان هایتان را لمینت کنید، در هر صورت قالب گیری برای هر دو فک بالا و پایین انجام می شود. همچنین طی این مرحله مراجعه کننده باید نوع رنگ مدنظر خود را برای لمینت دندان انتخاب کند.
  4. چهارمین مرحله از نحوه انجام لمینت دندان، ساخت و آماده سازی این پوسته چینی در لابراتوار است. لمینت دندان در لابراتوار دندانپزشکی بر اساس اندازه هایی که توسط دندان پزشک گرفته شده است؛ ساخته شده و برای نصب روی دندان آماده می شوند.
  5. مرحله آخر نوبت به نصب این پوسته چینی روی دندان است. طی این مرحله دندانپزشک با استفاده از چسب های مخصوص، لیمنت را به سطح دندان ها متصل می کند. در نهایت اگر این کار به درستی انجام شده باشد و شکافی میان دندان دیده نشود، مراحل لمینت دندان در اسلامشهر به پایان می رسد؛ اما اگر به دلیل اندازه گیری اشتباه یا نصب نادرست، لمینت فرم درستی نداشته باشد؛ مجدداً نیاز است که مراحل فوق انجام شود.
لمینت دندان در اسلامشهر
لمینت دندان در اسلامشهر

انواع لمینت دندان در اسلامشهر

به طور کلی لمینت دندان در اسلامشهر به چهار دسته لمینت دندان سرامیکی، لمینت دندان کامپوزیتی، لمینت لومینیرز و لمینت دندان متحرک تقسیم بندی می شود. البته در این محتوا تنها قرار است به انواع لمینت های سرامیکی پرداخته شود.

لمینت های سرامیکی بر اساس نوع سرامیکی که برای ساخت آن ها استفاده می شود؛ خود نیز به انواع دیگری تقسیم بندی می شود؛ که تعدادی از آن ها در جدول زیر آورده شده است.

نوع لمینت مشخصات و ویژگی ها
لمینت سرامیکی ایمکس (E-MAX) • جدیدترین نوع لمینت سرامیکی موجود در بازار
• دارای استحکام و مقاومت بالا
• نصب آسان و بدون چالش
• ظاهر زیبا و طبیعی
• شفافیت و طول عمر بالا
لمینت سرامیکی ایمپرس (EMPRESS) • دارای دو لایه متشکل از سرامیک فشرده و شیشه
• تنوع رنگ بالا
• شفافیت کم
• ضخامت بالا
لمینت سرامیکی فلدسپاتیک • نتیجه ای بی نظیر روی زیبایی دندان ها
• طراحی و ساخت سفارشی
• هزینه بالا
• مقاومت بالا در برابر ضربه
• ماندگاری زیاد
لمینت سرامیکی زیرکونیوم • دارای استحکام و ضخامت بالا
• نیاز به تراش دندان برای نصب
• نصب توسط دندانپزشک متخصص و ماهر
• دارای تنوع رنگ بالا
• شفافیت بی نظیر
• سازگاری با دندان
لمینت دندان پرسرا • ساخته شده توسط دو لایه آلومینیوم اکسید و فلدسپاتیک
• نیاز به تراش بیشتر مینای دندان
• دارای ضخامت بالا
• نصب توسط دندانپزشک حرفه ای
لمینت سرامیکی با سیستم کاد کام • قالب گیری به صورت مجازی
• ظاهری غیر طبیعی
• دارای یک رنگ ثابت
لمینت سرامیکی برلیانس • دارای ظرافت و زیبایی بی نظیر
• ساخته شده توسط شرکت های آمریکایی
• عدم نیاز به تراش دندان برای نصب آن

لمینت دندان در اسلامشهر به چه کسانی پیشنهاد نمی شود؟

اگرچه لمینت دندان در اسلامشهر یکی از بهترین تکنیک های زیبایی دندان ها است؛ اما این متد برای همه افراد مناسب نیست و ممکن است برخی از افراد کاندید مناسبی برای انجام لمنیت دندان نباشند. آن دسته از افرادی که نباید از لمینت برای زیبایی دندان هایشان استفاده کنند عبارتند از:

  1. کسانی که مینای دندان آن ها از بین رفته است و به اندازه کافی ضخامت ندارد.
  2. کسانی که دندان هایشان ساختار ضعیفی دارد و قدرت کافی برای نگهداری لمینت را ندارد.
  3. کسانی که در حین خواب یا بیداری مشکل قروچه دادن دندان هایشان را دارند.
  4. کسانی که از بیماری های مرتبط با لثه رنج می برند.
  5. کسانی که دارای آسیب دیدگی های شدید دندان هستند.
  6. کسانی که دندان هایشان بیش از اندازه کج و نامنظم است.

توجه داشته باشید اگر مشکلاتی نظیر کجی دندان، بیماری های لثه، آسیب های شدید دندان و قروچه دادن را رفع کنید؛ می توانید بعد از تایید پزشک، برای انجام لمینت دندان در اسلامشهر اقدام کنید.

 

ویژگی های بهترین متخصص لمینت دندان در اسلامشهر

انتخاب یک دندانپزشک حاذق و توانمند مهم ترین عاملی است که می تواند در موفقیت آمیز بودن نتیجه لمینت دندان در اسلامشهر ایفای نقش کند. بهترین متخصصان لمینت دندان دارای ویژگی های خاصی هستند؛ که آن ها را از دندانپزشکان عادی متمایز می کند. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شوند:

  1. برخورد مناسب و احترام به مراجعه کننده: اولین و مهم ترین ویژگی دندانپزشک خوب در اسلامشهر، برخورداری از یک رفتار مناسب است. پزشکی را برای کار لمینت انتخاب کنید که با رفتار مناسب، صبر و حوصله، پاسخگوی سوالاتتان است و شما را برای گرفتن یک تصمیم عاقلانه و درست در مسیر انجام خدمات دندانپزشکی راهنمایی می کند.
  2. برخورداری از مدارک تحصیلی معتبر و دانش به روز: معمولاً بهترین دندانپزشکان در سراسر دنیا کسانی هستند که مدارک خود را از معتبرترین مراکز آموزشی دریافت کرده اند و برای رشد و ارتقای سطح دانش خود تلاش می کنند. پزشکی را برای انجام خدمات دندان پزشکی انتخاب کنید که با جدیدترین متدهای درمانی و زیبایی دندان آشنا است و همیشه دانش خود را در این زمینه به روز نگه می دارد.
  3. داشتن تجربه و مهارت کافی: انجام خدمات لمینت دندان در اسلامشهر را به دندانپزکشی بسپارید که در این حوزه از مهارت و تجربه کافی برخوردار است. هرچه قدر مهارت و تجربه دندانپزشک در حوزه خدمات مرتبط با دندان بیشتر باشد؛ می تواند نتیجه بهتری را برای شما رقم بزند. این دسته از دندانپزشکان با تجربه بالای خود می توانند بسیاری از چالش هایی که ممکن است در مسیر انجام لمینت دندان برای مراجعه کننده اتفاق بیفتد را رفع کنند و وضعیت مراجعه کننده را در هر شرایطی کنترل کنند.
لمینت دندان در اسلامشهر
لمینت دندان در اسلامشهر

ویژگی های بهترین کلینیک دندان پزشکی برای لیمنت در اسلامشهر

کلینیکی که برای انجام لمینت در اسلامشهر انتخاب می کنید؛ لازم است از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  1. قرار داشتن کلینیک دندانپزشکی در موقعیت جغرافیایی مناسب و قابل دسترس
  2. فراهم سازی شرایطی مطلوب برای رفاه و آرامش خاطر مراجعه کنندگان
  3. استخدام پرسنل خوب، توانا و خوش برخورد
  4. نوبت دهی منظم، دقیق و سریع
  5. ارائه خدمات متنوع دندانپزشکی مانند لمینت، کامپوزیت، ایمپلنت و…
  6. استفاده از بهترین و کارآمدترین تجهیزات روز دنیا برای ارائه خدمات دندان پزشکی
  7. رعایت بهداشت در تمام مراحل ارائه خدمات دندانپزشکی و فراهم کردن محیطی پاک و استریلیزه

 

قیمت لمینت دندان در اسلامشهر

تعرفه لمینت دندان در اسلامشهر مانند تعرفه سایر خدمات پزشکی، دارای نرخ مشخص و از پیش تعیین شده ای نیست. علت متغیر بودن تعرفه قیمت لمینت دندان برای هر فرد، وجود عواملی است که روی قیمت نهایی ونیر لمینت تاثیر می‌گذراند. در واقع هزینه لمینت دندان در اسلامشهر بر اساس فاکتورهایی چون کیفیت لیمینت، نوع لمینت، سطح مهارت و تجربه دندان پزشک، کیفیت خدمات کلینیک دندان پزشکی، تعداد دندان ها، کیفیت متریال قالب گیری، نوع و میزان آسیب دیدگی های دندان، کیفیت تجهیزات بکار گرفته شده برای انجام لمینت و…تعیین می شود. لذا برای اطلاع دقیق از قیمت لمینت دندان در اسلامشهر، پیشنهاد می شود تا به صورت حضوری به کلینیک دندانپزشکی موردنظرتان مراجعه کنید.

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی برای لمینت دندان در اسلامشهر

اگر کاندید مناسبی برای انجام لمینت دندان هستید و مایلید تا برای زیبایی دندان هایتان از این روش پرطرفدار کمک بگیرید؛ باید در انتخاب کلینیک دندانپزشکی حساسیت بالایی به خرج دهید. انتخاب یک کلینیک خوب با دندانپزشک حاذق، تنها راه طبیعی دیده شدن دندان هایتان بعد از ونیر است.

کلینیک دندانپزشکی دکتر محسن حسینی، یک مرکز معتبر برای انجام لمینت دندان در اسلامشهر است. این کلینیک با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از بهترین متریال برای ساخت و آماده سازی لمینت دندان، می تواند یک انتخاب امن و عالی برای کسانی باشد که به دنبال یک مرکز بی نظیر برای لمینت دندان ها در اسلامشهر هستند. برای استفاده از خدمات دندانپزشکی کلینیک دکتر حسینی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت ایشان اقدام کنید.

دکتر محسن حسینی

دندانپزشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو مشاوره و معاینه رایگان

دریافت وقت مشاوره و معاینه رایگان با دکتر حسینی 

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.